Kundeservice

Dags Marked AS er en lavpriskjede med mottoet
«kvalitet til lav pris».
Forretningene har et stort vareutvalg, er ryddige og oversiktlige.
Butikkene er på ca. 1.000-1.200 kvm.
Vi hjelper deg – ikke nøl med å kontakte oss.

Send e-post til kundeservice@dagsmarked.no
Nettbutikken holder til i Tønsberg.
Tlf: 33 35 13 50 (0900 – 1600)

Hva gjør jeg hvis varen har mangler eller er skadet?
Ved reklamasjon på grunn av feil eller skade vil vi alltid strekke oss langt for å gi deg en erstatningsvare.

Skadet under transport?
Du må sjekke varen når du mottar den. Det er viktig at du melder fra til vår distributør Bring om skade snarest mulig.
VIKTIG! Ring Bring på tlf 04045 senest 4 timer etter mottak for å melde feil på varen. Når du returnerer varen må du benytte returlapp som fulgte med pakken og sende produktet tilbake i sin originalemballasje. Ved retur pga. feil eller skade betaler vi for frakten.

Hva gjør jeg hvis jeg ikke har mottatt returskjemaet?
Dette skal alltid følge med pakken, men dersom dette mot formodning skulle mangle er det bare å ta kontakt med oss på kundeservice@dagsmarked.no så sender vi deg et nytt.

Hva må jeg passe på når varen blir levert hjem?
Vi anbefaler deg å sjekke emballasjen godt. Hvis den er påført skader som skyldes transportselskapet må dette bekreftes før signering slik at du ikke blir holdt ansvarlig for eventuelle skader på varen.

Frakt og levering?
Hvor lang leveringstid er det på varene? Det vil variere fra produkt til produkt, men beregn ca. 1 – 5 virkedager. Annen leveringstid vil vi opplyse om på hvert produkt.

Hva koster frakten?
Frakten beregnes i handlekurven din. Du vil se fraktkostnaden før du gjennomfører kjøpet.

Våre forsendelser sendes med Posten/Bring. Dette sikrer deg rask og trygg levering.  Ordre under kr. 1.500,- betaler du kr. 120,- uansett hva du bestiller.  *Ved ordre over kr. 1.500,- spanderer vi hele frakten! *Dette omfatter ikke større varegrupper som møbler. Her tilkommer møbelfrakt.

Hvilke leveringsmuligheter tilbyr Dags Marked?
Vi bruker Posten/Bring som distributør. De tilbyr klimanøytral servicepakke(hent varen på ditt nærmeste postutleveringssted) eller hjemlevering. Begge tjenester har pakkesporing. Ved klimanøytral servicepakke leveres pakken innen 3 virkedager og du mottar en SMS eller epost når pakken er ankommet hentestedet. Ved hjemlevering mottar du en SMS fra distributøren og sjåføren vil ringe 30-60 min. før levering. Hjemlevering med Posten/Bring leveres på døren mellom kl. 17-2100. Ønsket utleveringdag kan endres når pakken spores.  Har du spørsmål angående levering kan du ringe kundeservice på 33 31 27 90.

Leverer dere varer utenfor Norge?
For øyeblikket leverer vi kun varer til norske husstander, men vi jobber med å utvide distribusjonsområdet.

Hvilke betalingsmåter kan man velge mellom?
Du kan velge mellom kortbetaling VISA, Mastercard og faktura- eller delbetaling via Klarna.  Du kan også velge gavekort. Les mer under ”Hvordan betaler jeg med mitt gavekort” på Klarna sine sider.

Hvordan kommer jeg i kontakt med Klarna?
Du kan enten sende en mail til info@klarna.no, besøke hjemmesiden www.klarna.com eller ringe
21 01 89 91.  Deres åpningstider er: Man-Fre 08:00-17:00, Lør.–Søn. 10.00–17.00.

Jeg har ikke fått noe faktura.
Fakturaen fra Klarna sendes til deg per e-post.  Du kan selv hente din faktura fra www.klarna.com/no, gjennom å angi din e-postadresse ved «Finn din faktura».

Hvorfor kan jeg ikke velge å kunne handle med faktura?
Om ditt kjøp ikke godkjennes når du velger å betale mot faktura kan det være på grunn av en av disse årsakene:

1. For å kjøpe mot faktura kreves det at du er 18 år.
2. Adressen du angitt er feilaktig, ved betaling mot faktura godkjennes bare folkregistrert addresse.
3. Du har overskredet det maksimale beløpet for faktura. Dog kan dette variere og om du vil vite din maks-sum så kontakt Klarna på 21 01 89 91.
4. Du har angitt et feilaktig personnummer. Tenk på at personnummeret kontrolleres mot den adressen du er folkeregistrert på, disse to opplysningene må altså matches for at fakturakjøpet skal kunne gå igjennom.
5. Klarna (som vi bruker ved fakturakjøp), godkjenner ikke din kreditt.

Hvordan kan jeg avslutte mitt kundeforhold?
Du kan avslutte ditt kundeforhold når som helst. Send oss en e-post på kundeservice@dagsmarked.no så sletter vi deg fra kunderegistret.

Kan jeg endre mitt passord og min e-postadresse?
Ja, det kan du gjøre ved å gå inn på ”Min konto”.

Reserveres varene jeg legger i handlekurven?
Nei, varer kan dessverre ikke reserveres.

Kan jeg kansellere min ordre?
Ja, det kan du. Ta kontakt med oss så hjelper vi deg med en eventuell kansellering. kundeservice@dagsmarked.no

Hvor ser jeg status på mine ordre?
Logg deg inn på ”Min konto” og velg ”Mine bestillinger”.  Der vil du se din ordrestatus.