Salgsbetingelser

Les våre sikre og trygge salgsbetingelser som gjelder ved handel på dagsmarked.no

Priser
Prisene er oppgitt i NOK og inkluderer mva. Dags Marked AS (Org.nr. 933 505 081) reserverer seg for eventuelle feil som kan oppstå på grunn av tekniske feil.

Betaling
Hos oss kan du betale med Faktura, bankkort eller kredittkort. Vi benytter Klarna Checkout som betalingspartner.

Levering
Vi sender alltid varene så raskt som mulig, og senest 3 virkedager etter at ordren er mottatt og at varene er på lager. Ved hektiske perioder kan lengre leveringstid forekomme.

Forsendelse
Vi sender våre varer med Posten/Bring. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Dersom pakken ikke hentes innen 14 dager på postkontoret blir pakken sendt i retur til oss. Skal vi sende pakken på nytt blir kunden belastet for frakten.

Leveranseviklår
Det er ditt lokale postkontor som er ansvarlig for å sende ut hentemelding. Posten sender ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet med et gebyr på kr 150,- for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken. Uavhentede varer omfattes normalt ikke av angreretten.

Reklamasjon
Dersom varen er skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss og helst på ankomstdagen via vårt returskjema som du finner her. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått, slik at vi kan løse problemmet så fort som mulig. Hvis varen er blitt skadet under transport, må du melde dette direkte til oss slik at vi kan finne en løsning. Send oss bilder av varen og emballasjen sammen med ditt ordrenummer og fulle navn. Ta vare på både varen og emballasjen til du hører fra oss igjen, dersom våre leverandører ønsker varen i retur.

Angrerett
Angrerettloven gjelder ved forbrukerkjøp. Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere dine varer i originalemballasjen så de er oss i hende innen 14 dager etter mottagelsen. Varer som sendes oss uten originalemballasje kan ikke byttes eller returneres. Ved bytte av sengetøy og plakater er det viktig at forseglingen ikke er brutt. Gi oss beskjed ved å bruke returskjemaet du finner her, om at du ønsker å benytte deg av angreretten.

LAST NED Angrerettskjema.

Du har ansvaret for at returvarer når frem til oss i uskadet/komplett stand. Sørg derfor for at varene er forsvarlig innpakket.
Returen sendes som bedriftspakke til

Dags Marked Tønsberg
Kanalveien 1
3126 Tønsberg

Husk å legg ved angrerettskjema og kontaktinformasjon slik at vi finner tilbake til din ordre.

Endringene i vilkår
Dags Marked AS forbeholder seg retten til å endre nærværende vilkår, herunder som følge av endringer i lovgivningen.

Taushetsplikt
Alle kundeopplysninger håndteres med stor diskresjon og kommer under ingen vilkår til å spres videre til utenforstående.

Har du spørsmål så ta kontakt med oss på mail: kundeservice@dagsmarked.no